Z sieci…
22 Maj 2012 Dodaj komentarz
Wiadomości (luźno) powiązane z zagadnieniem komunikacji marketingowej B2B:
- Facebook wprowadza długo oczekiwane funkcje pomocne w zarządzaniu fanpage’em (m. in. role administratorów, planowanie przyszłych informacji).
- Ostrożnie z SEO! SEO jest bardzo ważnym elementem marketingu B2B, niemniej próby oszukiwania (manipulowania wynikami) mogą skończyć się źle. Jak donosi Gazeta.pl Google usunął czasowo takie strony z wyników takich firm jak Bank Millenium czy operator Play. O tym, jak ustrzec się podobnych wpadek, wkrótce na moim blogu.
- Sprawnymarketing.pl: Google uruchamia możliwość reklamy wideo w sieci AdWords. To może być interesująca opcja dla firm B2B.
- LinkedIn.com przejmuje SlideShare.net – to wygląda bardzo interesująco z perspektywy content marketingu B2B.
- General Motors wycofuje się z reklamy na Facebooku donosi WSJ.com – czy to pierwsze oznaka, że Social Media jednak nie zdominują komunikacji marketingowej? Czy może to kwestia słabiej poerformujących reklam?
- Serwis thenextweb.com podaje, że Google Chrome stał się najbardziej popularną przeglądarką na świecie wyprzedzając Internet Explorera. W Polsce wciąż króluje Firefox. Tak czy siak, Twoja strona powinna poprawnie działać we wszystkich przeglądarkach.