Z sieci
13 lutego 2013 Dodaj komentarz
Wiadomości (luźno) powiązane z zagadnieniem komunikacji marketingowej B2B:
- Agencja Multi Communications publikuje raport Dziennikarze i Social Media 2012, który stara się znaleźć odpowiedź na pytanie na ile media społecznościowe (Social Media) są obecnie wykorzystywane przez polskich dziennikarzy.
- Blog metamarketing publikuje ciekawy wpis nt. „trudnej miłości” pomiędzy marketingiem sprzedażą, a także zabawne i jakże trafne wideo ;-).
- Ukazało się ciekawe wydanie specjalne magazynu Harvard Business Review Polska z grudnia 2012, „Skuteczna sprzedaż – Jak zdobyć i utrzymać klienta na trudnym rynku” poświęcone zarządzaniu sprzedażą. Wydanie poświęcone jest sprzedaży szeroko pojętej, ale polecam cztery artykuły, które są szczególnie interesujące dla osób z branży B2B:
- „Prezesi firm muszą poważnie zabrać się do sprzedaży”,
- „Schyłek sprzedaży opartej na rozwiązaniach”
- „Walcz wartością a nie ceną”
- „Tweetuj, zawieraj znajomości, sprzedawaj”.
- Eloqua (jeden z wiodących systemów marketing automation) kupiona przez Oracle – czy to sygnał, że systemy klasy marketing automation wchodzą do kanonu systemów dla przedsiębiorstw?