Z sieci
1 października 2013 Dodaj komentarz
Wiadomości (luźno) powiązane z zagadnieniem komunikacji marketingowej B2B:
Raporty i badania:
- Raport 2013 B2B Marketing Mix Survey firmy Sagefrog pokazuje jak zmienia się marketing mix na rynku marketingu B2B w USA. Kanały internetowe dominują (oczywiście! ;-)).
- Anonymity, Privacy, and Security Online 2013 – internauci coraz bardziej obawiają się o swoją prywatność w sieci. Moim zdaniem ten trend może mieć bardzo poważne konsekwencje dla skuteczności pozyskiwania danych osobowych w internecie i generowania leadów.
- Raport Interaktywnie.com nt. stanu e-mail marketingu w Polsce. Wniosek: e-mail trzyma się mocno (mimo lekkiego spadku nakładów)!
- B2B Marketing Leaders Report 2013 – czyli co gryzie liderów w branży B2B.
Inne informacje:
- Google ostatecznie odcina możliwość śledzenia, z jakich słów kluczowych użytych podczas wyszukiwania wchodzą użytkownicy na Twoją stronę. Nie zdziw się jeśli Twoje statystki jako słowo kluczowe wyświetlą „not provided”.
- Facebook (podobnie jak Twitter) umożliwił osadzanie w treści strony postów zamieszczonych na wall’u.
- Twitter wprowadził nową funkcję umożliwiającą generowanie leadów (tzw. „Lead Generation Cards”) – czyli możliwość konwersji (rejestracji) bezpośrednio w treści tweeta. Niestety dostępna na razie tylko na rynku amerykańskim.
- Google testuje Adwordsy w na komórkach.
- Twitter wchodzi na giełdę.
Wydarzenia:
- Zobacz listę najbliższych wydarzeń, która może zainteresować marketerów B2B.