Z sieci
20 listopada 2013 Dodaj komentarz
Wiadomości (luźno) powiązane z zagadnieniem komunikacji marketingowej B2B:
Raporty i badania:
- Raport „2014 B2B Content Marketing Research” wydany przez Content Marketing Institue.
- Raport „Social Media is so trendy czy za rok również tak będzie?” przygotowany przez Sotrender.pl nt. trendów w polskich mediach społecznościowych.
- Raport Deloitte „Social Business – Capturing the digital opportunity in UK PLC” pokazuje w jakim stopniu firmy w Wielkiej Brytanii włączyły media społecznościowe do swojej działaności.
- Raport Forrestera „Put Distribution At The Heart Of Content Marketing„, nt. stategii dystrybucji treści używanych w content marketingu.
- Bardzo ciekawe badanie „Business logging statistics 2013″ zrobione przez firmę Passle. Chyba jednak nie rewolucja dopiero przed nami, skoro (wg. zebranych przez Passle odpowiedzi) jedynie 18% marketingowców B2B w ogóle słyszało termin „content marketing”, a 11% słyszało termin „inbound marketing”. Wow!
- Raport „Stan e-mail marketingu w Polsce 2013” przygotowany przez GetResponse.
Inne:
- Computerworld pisze, że systemy marketing automation są coraz popularniejsze wśród polskich przedsiębiorstw a to dopiero początek wzrostu.
- Trochę może nie na temat, ale strasznie spodobała mi się ta reklama Volvo Trucks (Wow!). Niemniej aby połączyć to z marketingiem: jest to przykład, że można robić content marketing dla takiej grupy jak kierowcy cieżarówek. Ta reklama to nic innego jak wiral, który ma zainteresować innymi treściami publikowanymi przez Volvo, jak chociażby Volvo Trucks Magazine (o serwisach społecznościowych Volvo nie wspominając).
Wydarzenia:
- Zobacz listę najbliższych wydarzeń, która może zainteresować marketerów B2B.