Moje noworoczne postanowienie: Facebook

Ci, którzy podobnie blogują używają serwisu WordPress.com zapewne znają coroczne statystyczne podsumowanie dotyczące mijającego roku, które co roku jest wysyłane do użytkowników.

W tegorocznym podsumowaniu uderzyło mnie zestawienie skąd pochodziło najwięcej ruchu na moim blogu w 2013 roku:

Facebook raport WordPress.com

Podsumownie roku 2013 z WordPress.com – Reffering sites

Tak, z Facebooka, który wydawał mi się zupełnie nieodpowiednim kanałem dla treści oraz osób, które są jej odbiorcami. I pomimo braku jakiejkolwiek aktywności z mojej strony dostarczył on więcej ruchu niż Linkedin.com na którym najbardziej się skupiałem.

A więc naprawiam swój błąd i realizując moje noworoczne postanowienie zakładam stronę na Facebooku – zobaczymy co z tego wyniknie ;-).

Wnioski z tego wyciągam dwa:

  • Facebook może być pomocny w komunikacji B2B
  • Nie skreślaj kanału komunikacji zanim go nie wypróbujesz 😉

Informacje b2b-marketing.pl (Igor Bielobradek)
Skuteczny marketing B2B, w internecie i nie tylko.

Zostaw komentarz

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d blogerów lubi to: