Moje noworoczne postanowienie: Facebook
3 stycznia 2014 Dodaj komentarz
Ci, którzy podobnie blogują używają serwisu WordPress.com zapewne znają coroczne statystyczne podsumowanie dotyczące mijającego roku, które co roku jest wysyłane do użytkowników.
W tegorocznym podsumowaniu uderzyło mnie zestawienie skąd pochodziło najwięcej ruchu na moim blogu w 2013 roku:

Podsumownie roku 2013 z WordPress.com – Reffering sites
Tak, z Facebooka, który wydawał mi się zupełnie nieodpowiednim kanałem dla treści oraz osób, które są jej odbiorcami. I pomimo braku jakiejkolwiek aktywności z mojej strony dostarczył on więcej ruchu niż Linkedin.com na którym najbardziej się skupiałem.
A więc naprawiam swój błąd i realizując moje noworoczne postanowienie zakładam stronę na Facebooku – zobaczymy co z tego wyniknie ;-).
Wnioski z tego wyciągam dwa:
- Facebook może być pomocny w komunikacji B2B
- Nie skreślaj kanału komunikacji zanim go nie wypróbujesz 😉