Z sieci
17 lutego 2014 Dodaj komentarz
Wiadomości (luźno) powiązane z zagadnieniem komunikacji marketingowej B2B:
Raporty, badania i publikacje:
- Raport z badania „The Reinvention of B2B Marketing” przeprowadzonego przez eConsultancy, który potwierdza, że wciąż w wielu firmach B2B występuje brak koordynacji pomiędzy marketingiem i sprzedażą. Marketingowcy nie czują się doceniani w organizacjach, w których prym wiodą sprzedawcy.
- Raport z badania : „Building Bridges to the Promised Land: Big Data, Attribution & Omni-Channel„- Badanie przeprowadzone wśród ponad 230 CMOs, poświęcone problemom związanym z wielokanałowym marketingiem.
- Raport firmy Eloqua: Modern Content Marketing Benchmarks – What are modern marketers doing in the way of content marketing in 2014? – pozwala się zorientować w jaki sposób stosowany jest content marketing w firmach w świecie.
- Raport Moniki Mikowskiej „Marketing mobilny w Polsce 2013/2014„, który zawiera m. in. badanie TNS Polska dotyczące smartfonów, zrealizowane na reprezentatywnej próbie tysiąca gospodarstw domowych. Obecnie smartfony posiada 44% Polaków!
- E-learning w biznesie – Raporty Fundacji Obserwatorium Zarządzania (FOZ), nt. platform e-learningowych, które nie tylko zmieniają wymiar komunikacji biznesowej, ale również podejście do szkoleń oraz przekazywania i zarządzania wiedzą w firmie.
Inne:
- SaleManago – polski system Marketing Automation – 12. najpopularniejszym systemem marketing automation na świecie wg Datanyze.com
- Facebook modyfikuje swój algorytm PageRank, który będzie faworyzował dłuższe artykuły niż obrazki i memy bo jak twierdzi Facebook „cieszą się one większym zainteresowaniem”. Czy ktoś jeszcze ma wątpliwości, że ludzie szukają w mediach społecznościowych wartościowych treści?!!
Wydarzenia:
- Zobacz listę najbliższych wydarzeń, która może zainteresować marketerów B2B.