Podcast odc. 4: PR-owcy muszą zacząć myśleć, że są elementem całościowej strategii komunikowania się

Magdalena Sarzyńska - podcast

Magdalena Sarzyńska

Podczas dzisiejszego odcinka podcastu „Rozmowy B2B” rozmawiam z moim gościem, na temat content marketingu, a ściśle dystrybucji wartościowej treści tak aby dotarła ona do grupy docelowej. Podczas gdy zazwyczaj dyskusja skupia się na własnych kanałach (SEO, emailing, media społecznościowe itd.), mamy jeszcze przecież potężną „czwartą władzę” – media, która może być skutecznym wehikułem dotarcia.

I właśnie o współpracy z mediami z moim gościem: Magdą Sarzyńska, Chief Content Officer w firmie Deloitte. Zaprosiłem to tej rozmowy właśnie Magdę, bo ma ona moim zdaniem ciekawy ogląd sytuacji z obu stron barykady – była i PR-owcem, a teraz jest po stronie firmy wykorzystującej content marketing.

A przy okazji wspomnę, że wspólnie z Magdą będziemy opowiadać o naszych doświadczeniach contentowo-PRowych na konferencji PR Standard 21 maja w Warszawie.

Odsłuchaj podcast

Pobierz: plik MP3 (4,8 MB, długość 14:46)
Możesz subskrybować na swój telefon, odtwarzacz MP3 lub komputer:

Podaj adres e-mail w celu obserwowania tego bloga i otrzymywania powiadomień o dodaniu nowych wpisów.

Informacje b2b-marketing.pl (Igor Bielobradek)
Skuteczny marketing B2B, w internecie i nie tylko.

Zostaw komentarz

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: