Oddam wejściówkę na Digital Learning Congres w Warszawie

Digital Learning Congress

Ilustracja dzięki uprzejmości Fundacji „Obserwatorium Zarządzania”

UPDATE: Bardzo dziękuję wszystkim, którzy się zgłosili. Pierwszy był Pan Marek z firmy Medicover. Gratuluję! Pozostałe osoby zapraszam na strony kongresu, gdzie jeszcze można próbować zdobyć bezpłatne wejściówki lub po prostu kupić bilet.

===

Drodzy czytelnicy bloga,

Dzięki uprzejmości organizatora – Fundacji „Obserwatorium Zarządzania” – mam do oddania za darmo wejściówkę (gwarantującą wejście) na Digital Learning Congress, który odbędzie się 24 października w Warszawie.

Spotkanie może być o tyle interesujące dla marketingowców B2B, że content marketing jest formą edukacji potencjalnych klientów, a użycie do tego narzędzi internetowych (np. webcastów) jest jak najbardziej na miejscu.

Co zrobić aby otrzymać wejściówkę?

  1. O ile tego nie zrobiłeś do tej pory, zasubskrybuj mojego bloga na swój adres e-mail (patrz: prawy górny róg strony).
  2. Prześlij mi za pomocą tego formularza e-mailem prośbę o wejściówkę.
  3. Pierwszą osobę, która się zgłosi skontaktuję z organizatorami kongresu, którzy przekażą wejściówkę.

Pozdrowienia!

Informacje b2b-marketing.pl (Igor Bielobradek)
Skuteczny marketing B2B, w internecie i nie tylko.

Zostaw komentarz

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: