Z sieci
3 grudnia 2014 Dodaj komentarz
Wiadomości (luźno) powiązane z zagadnieniem komunikacji marketingowej B2B:
Raporty, badania i publikacje:
- Wyniki badania „2015 B2B Content Marketing Research” przeprowadzonego przez CMI w USA.
- Kolejna edycja badania Forrestera „2014 Marketing Performance Management Survey” pokazująca, że pozycja marketerów w firmie, zależy od ich realnego w kłady w budowanie jej wartości.
- Raport „Accenture CMO-CIO Alignment 2014” potwierdza, że relacja pomiedzy CMO i CIO jest coraz bardziej strategicznie istotna.
- Raport IDG „Irrelevant Digital Content Impacts B2B Vendors’ Bottom Line„- Z wywiadów z 200 osobami za zakupy B2B w branży IT, wynika, że brak treści odpowiadających na potrzeby informacyjne kupujących nie tylko nie pomaga, ale wręcz może spowodować WYRKEŚLENIE z listy rozpatrywanych dostawców.
- Z badania Agencji Think Kong wynika, że ok. 2,3 mln internautów w ogóle nie ogląda telewizji. Czy to oznacza, że media społecznościowe staną się masowym kanałem reklamowym, tak jak TV?
- W raporcie „Strategie marketingowe 2014” przygotowanym na konferencję Marketing Progress, wzięto pod lupę różne rodzaje przedsiębiorstw. Każda firma ma inny pomysł na siebie, ale jak można zauważyć, wszystkie łączy wspólny mianownik w postaci chęci rozwoju.
- Wydatki na reklamę w internecie wciąż rosną – wynika z badania „IAB AdEx 2014’H1„
- Raport Interaktywnie.com „Media społecznościowe 2014„
Inne:
- Facebook jeszcze bardziej przykręca śrubę ograniczając niemal do zera zasięg postów publikowanych przez firmy – oczywiście wykupienie reklamy rozwiązuje tę niedogodność ;-). W dodatku, Twitter również rozważa podobne rozwiązanie.