Podcast odc. 7: Organizacja sprzedaży musi opierać się na specjalizacji
12 września 2015 1 komentarz

Aaron Ross, PredictableRevenue.com
Dziś nieco mniej o samym marketingu i generowaniu leadów, a trochę bardziej organizacji działu sprzedaży. Jest to o tyle istotne, że nawet najlepszy marketing bez dobrze zorganizowane partnera w postaci sprzedawcy, po prostu nie będzie skuteczny.
Jak czytaliście zapewne niedawno na blogu, niedawno natknąłem się książkę “Predictable Revenue”, która jest gotowym, praktycznym i opracowanym w najdrobniejszych szczegółach przepisem na organizację działu sprzedaży w firmie B2B.
Jestem pod dużym wrażeniem tej książki, którą gorąco wam ją polecam i tym bardziej się cieszę, udało mi się dla was nagrać rozmowę z jej autorem – Aaronem Rossem. Aaron jest utytułowanym autorem i rozchwytywanym ekspertem ds. sprzedaży B2B i obecnie doradza firmom na całym świecie jak zwiększyć, sprzedaż do nowych klientów i prowadzi firmę doradczą PredictableRevenue.com, która nazwę wzięła właśnie od jego bestsellera.
Zapraszam was do wysłuchania nagrania:
Odsłuchaj podcast
Pobierz: plik MP3 (22 MB, długość 23:43)
Możesz subskrybować na swój telefon, odtwarzacz MP3 lub komputer:
Wygraj książkę
A przy okazji podcastu jak zwykle książka do wygrania – wszystkie szczegóły w audycji 😉
* * *
W podkaście wykorzystano utwór „Something Elated” (by Broke For Free) na licencji Creative Commons.
Pingback: „Predictable revenue” | Marketing B2B