Z sieci

Z Sieci: Nowości dot. Marketingu B2B

Wiadomości (luźno) powiązane z zagadnieniem komunikacji marketingowej B2B:

Raporty, badania i publikacje:

  • Ciekawy raport Gallup’a „Guide to Customer Centricity: Analytics and Advice for B2B Leaders” pokazujący, że aż 71% klientów B2B nie jest specjalnie przywiązanych do swoich dostawców produktów i usług – tzn. właściwie mogą ich zmienić w każdym momencie, a kryteria decyzji o zamianie skupiają się głównie na niższej cenie.
  • Ciekawy raport „A study in brand transformation” na temat tego jak duże korporacje organizują zespoły związane z content marketingu w dużych korporacjach oraz w które obszary inwestują.
  • The Contextual Marketing Imperative – Kolejne badania (tym razem Forrestera) które pokazuje, że personalizacja treści, czyli dopasowanie pod względem potrzeb odbiorcy, jest trudne i wymaga: po pierwsze uporządkowania informacji, na podstawie której ta personalizacja będzie możliwa, i po drugie przygotowanie odpowiednich treści dla każdego scenariusza.
  • Dla wszystkich, którzy świata poza „Big Data”nie widzą, warte uważnej lektury arcyciekawy artykuł: Why Big Data Needs Thick Data
  • Ciekawy artykuł z Harvard Business Review „Making the Consensus Sale” o trudnościach w sprzedaży rozwiązań B2B w sytuacji braku jednoznacznie wyznaczonej „osoby decyzyjnej”.

Inne:

Informacje b2b-marketing.pl (Igor Bielobradek)
Skuteczny marketing B2B, w internecie i nie tylko.

Zostaw komentarz

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d blogerów lubi to: