Z sieci
13 Maj 2016 Dodaj komentarz
Wiadomości (luźno) powiązane z zagadnieniem komunikacji marketingowej B2B:
Raporty, badania i publikacje:
- Jak rozwija się content marketing? O tym dwa badania B2B MarketingProfs oraz CMI, a także Content Marketing in Europe, 2016. Główny wniosek? Firmy przeznaczają coraz więcej środków na content marketing. Robi się coraz tłoczniej i coraz trudniej będzie się przebić z własną treścią. Rozwiązanie? Znajdź własną niszę informacyjną.
- Stan marketingu wg. Saleforce.com? Zobacz New 2016 State of Marketing Research Report.
- Raport DMA National Client Email Report 2015 mówi o tym, jak wciąż ważnym kanałem komunikacji (pomimo szumu dotyczącego social mediów) jest e-mail. Przy okazji – moim zdaniem własna baza e-mailowa to kluczowy krok w budowie własnego audytorium.
- Jak często z polscy użytkownicy LinkedIn logują się do serwisu? O tym informuje ThinkKong w swoim raporcie (wyniki także dot. Facebooka i Instagrama).
- Wyniki badania Deloitte wśród CMOs, które pokazuje jak zmienia się rola dyrektorów marketingu.
- Ile zarabiają marketerzy B2B? O tym w B2B salary survey. Szkoda, że to UK, ale może ktoś zrobi takie badanie w Polsce?
Wydarzenia:
- Polecane przeze mnie wydarzenia, znajdziesz jak zwykle tutaj.