Z sieci

Z Sieci: Nowo艣ci dot. Marketingu B2B

Raporty, badania i publikacje, czyli wiadomo艣ci (lu藕no) powi膮zane z zagadnieniem komunikacji marketingowej B2B:

  • Fenomenalne wyniki bada艅 The Economist (musicie oba przeczyta膰!):
    • Missing the Mark鈥, pokazuj膮ce rozd藕wi臋k pomi臋dzy tym, czego osoby podejmuj膮ce decyzje zakupowe B2B oczekuj膮, a na czym skupiaj膮 si臋 marketerzy B2B
    • The Economist 鈥Thought leadership disrupted鈥 kupuj膮cy w bran偶y B2B s膮 przyt艂oczeniu ilo艣ci膮 tre艣ci. W efekcie s膮 bardzo selektywni w tym, co czytaj膮 i skupiaj膮 si臋 na mniejszej ilo艣ci 藕r贸de艂, ale tych kt贸re sobie ceni膮. Innymi s艂owy: ka偶dy nietrafiona tre艣膰 OBNI呕A zaufanie do Twojej marki jako do 藕r贸d艂a warto艣ciowych tre艣ci!!!
  • Chcia艂bym zwr贸ci膰 uwag臋 na dwa badania dotycz膮ce polskiego rynku i zrealizowane dla IAB: IAB/PwC AdEx 2016鈥橯1: Reklama online wci膮偶 na fali wznosz膮cej oraz Raport IAB: Zjawisko blokowania reklam. Pierwszy m贸wi, 偶e wzrost reklama display to najwi臋ksza i w dodatku najszybciej rosn膮ca cz臋艣膰 bud偶et贸w na reklam臋 on-line w Polsce. Drugi, 偶e coraz wi臋cej os贸b owe reklamy blokuje. Wnioski wyci膮gnijcie sami馃槈.
  • Reforma drastycznie zaostrzaj膮ca wymagania zwi膮zane z ochron膮 danych osobowych (tzw. General Data Protection Regulation) nie mo偶e umkn膮膰 uwadze marketerom. Dlaczego polecam raport Deloitte聽„RODO: Praktyczny Przewodnik po Og贸lnym Rozporz膮dzeniu o Ochronie Danych Osobowych„.
  • 60 proc. internaut贸w nie otwiera link贸w, kt贸rymi dzieli si臋 w social media, liczba udost臋pnienia nie przek艂ada si臋 na kliki 鈥 ciekawe om贸wienie raportu 鈥Social Clicks: What and Who Gets Read on Twitter?
  • Skuteczno艣膰 content marketingu naukowo udowodniona! 鈥 ciekawe om贸wienie wynik贸w bada艅 przeprowadzonych przez Stockholm School of Economics (SSE), kt贸re pokazuj膮, 偶e dostarczanie przez mark臋 warto艣ciowych tre艣ci powoduje鈥 wzrost zaufania!
  • Kolejna sie膰 spo艂eczno艣ciowa 鈥 tym razem Snapchat 鈥 modyfikuje algorytm dzia艂ania w taki spos贸b by ograniczy膰 organiczny zasi臋g informacji publikowanych przez marki.

* * *

Podaj adres e-mail w celu obserwowania tego bloga i otrzymywania powiadomie艅 o dodaniu nowych wpis贸w.

Informacje b2b-marketing.pl (Igor Bielobradek)
Skuteczny marketing B2B, w internecie i nie tylko.

Zostaw komentarz

Wprowad藕 swoje dane lub kliknij jedn膮 z tych ikon, aby si臋 zalogowa膰:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystaj膮c z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmie艅 )

Zdj臋cie na Google

Komentujesz korzystaj膮c z konta Google. Wyloguj /  Zmie艅 )

Zdj臋cie z Twittera

Komentujesz korzystaj膮c z konta Twitter. Wyloguj /  Zmie艅 )

Zdj臋cie na Facebooku

Komentujesz korzystaj膮c z konta Facebook. Wyloguj /  Zmie艅 )

Po艂膮czenie z %s

Ta witryna wykorzystuje us艂ug臋 Akismet aby zredukowa膰 ilo艣膰 spamu. Dowiedz si臋 w jaki spos贸b dane w twoich komentarzach s膮 przetwarzane.

%d bloger贸w lubi to: