Podcast odc. 9: Rozmowy B2B w nowej odsłonie
26 listopada 2016 Dodaj komentarz
Witacie w nowej odsłonie podcastu „Rozmowy B2B”, w której wspólnie z Wiktorem Łyczko, będziemy regularnie omawiać najciekawsze – naszym zdaniem – publikacje, nowości i wydarzenia z obszaru marketingu B2B.
W tym wydaniu dyskutujemy na temat następujących artykułów:
- Muzyczny start-up z Singapuru, kupuje kultową gazetę „Rollingstone”:
https://techcrunch.com/2016/09/25/bandlab-rolling-stone/ - 40% wpływów „Wirtualnej Polski” pochodzi z eCommerce:
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/40-proc-wplywow-wirtualnej-polski-z-e-commerce-swiderski-skuteczniej-monetyzujemy-uzytkownikow-serwisow-mediowych# - Komputronik.pl kupił portal Benchmark.pl (z 2007 roku):
http://www.money.pl/gielda/wiadomosci/artykul/komputronik;kupil;benchmark;pl,186,0,262330.html - Jak promować markę za pomocą branded content:
http://marketerplus.pl/teksty/cykle/promowac-marke-pokazujac-produktow-branded-content-b2b/ - Marketing Automation – moda czy konieczność?
https://www.linkedin.com/pulse/marketing-automation-moda-czy-konieczno%C5%9B%C4%87-%C5%82ukasz-kosuniak?trk=prof-post - Linkedin otwiera możliwość reklamy z użycuem LinkedIn Inmail dla wszystkich marketerów:
https://techcrunch.com/2016/11/09/linkedin-opens-sponsored-inmail-to-all-as-yet-more-ad-products-come-to-messaging-platforms/ - Większość ruchu w Polskim Internecie generują urządzenia mobilne:
http://m.wirtualnemedia.pl/m/artykul/wiecej-odslon-stron-internetowych-na-urzadzeniach-mobilnych-niz-komputerach-w-polsce-ponad-60-proc-to-mobileh
Czekamy na wasz feedback, polecenia oraz sugestie tematów do dyskusji. Zapraszamy do wysłuchania rozmowy!
Pobierz: plik MP3 (42 MB, długość 55:05)
Możesz subskrybować na swój telefon, odtwarzacz MP3 lub komputer:
* * *