Podcast odc. 10: Dlaczego klient B2B nie zawsze ma rację?
11 grudnia 2016 Dodaj komentarz
W tym odcinku „Rozmów B2B” dyskutujemy m. in. o tym, jak Internet zmienił sposób w jaki klienci kupują produkty i usługi B2B, czy stara maksyma „klient ma zawszę rację” jest wciąż aktualna oraz dlaczego w marketingu B2B opis obecnej sytuacji klienta jest równie ważny jak przedstawienie rozwiązania jego problemów biznesowych. Poruszamy również kwestie związane z wdrażaniem systemów Marketing Automation oraz ochroną danych osobowych. Odpowiadamy również na pytania słuchaczy.
Spis treści i linki do omawianych materiałów:
- (00m 40sek) – Challenger Marketing: Succeeding In Today’s B2B Battleground
Wystąpienie Brendt’a Adamson’a z firmy CEB, nagranie z konferencji „B2B content 2 conversion conference 2014”
https://www.youtube.com/watch?v=qP0xPwJcAZw - (13m 34sek) – 7 grzechów głównych automatyzacji marketingu w B2B
Łukasz Kosuniak, Marketer+/LinkedIn
https://www.linkedin.com/pulse/7-grzech%C3%B3w-g%C5%82%C3%B3wnych-automatyzacji-marketingu-w-b2b-%C5%82ukasz-kosuniak - (29m 00sek) – Ogólne rozporządzenie o ochronie danych. Czas działać!
Raport firmy VMWare nt. Gerneral Date Protection Reform (GDRP)
http://learn.vmware.com/GDPR_EMEA_PL_PROMULT_16Q4_MULTCAM_39382_REG - (36m 34sek) – Odpowiadamy na pytanie słuchacza
W jaki sposób marketerzy B2B mają tworzyć głęboko merytoryczne treści content marketingowe, sami nie posiadając wiedzy eksperckiej?
Czekamy na wasz feedback, polecenia, pytania oraz sugestie tematów do dyskusji. Zapraszamy do wysłuchania rozmowy!
Pobierz: plik MP3 (37,2 MB, długość 47:23)
Możesz subskrybować na swój telefon, odtwarzacz MP3 lub komputer:
* * *