Podcast odc. 11: Media społecznościowe stają się po prostu płatnym kanałem promocji
22 grudnia 2016 Dodaj komentarz
Tematem świątecznego wydania „Rozmów B2B” jest rola mediów społecznościowych w komunikacji B2B, dlaczego ewoluują one nieuchronnie w kierunku płatnego kanału dystrybucji i co to oznacza dla maketerów B2B.
Spis treści i linki do omawianych materiałów:
- (01m 05sek) – Redesign Linkedin’a z punktu widzenia marketera B2B
http://www.salesforlife.com/blog/new-linkedin-interface-old-lessons-why-top-sales-teams-manage-change
https://www.linkedin.com/help/linkedin/answer/72139
Omawiamy zmiany w serwisie LinkedIn a w szczególności zmianę sposobu w jaki timeline będzie pokazywał wiadomości (nie można już będzie zobaczyć wszystkich w porządku chronologicznym ale wyłącznie te, które LinkedIn uznał za „relewantne”). Dyskutujemy czy oznacza to – analogicznie jak stało się to na Facebooku – de facto koniec organicznych zasięgów na LinkedIn oraz jakie marketerzy B2B powinni wyciągnąć z tego wnioski na przyszłość. - (16m 55sek) – Social media w komunikacji B2B to nie tylko LinkedIn
http://interaktywnie.com/okiem-eksperta/social-media-w-komunikacji-b2b-to-nie-tylko-linkedin-254412
Krzysztof Małecki, Interaktywnie.com
Nawiązując do poprzedniego tematu, zastanawiamy się wspólnie z autorem omawianego artykułu, czy LinkedIn jest dobrym kanałem dystrybucji informacji marketingowej dla B2B oraz czy pozostanie nim również po omawianych zmianach.
Zapraszamy do wysłuchania rozmowy oraz życzymy wesołych świąt!
Igor i Wiktor
Pobierz: plik MP3 (21,1 MB, długość 28:50)
Możesz subskrybować na swój telefon, odtwarzacz MP3 lub komputer:
* * *