Podcast odc. 15: Social Selling i LinkedIn Sales Navigator
28 lutego 2017 2 Komentarze
LinkedIn to z pewnością najważniejsze medium społecznościowe dla marketingowców B2B. W oczywisty sposób powiązanie informacji o osobach wraz informacjami o firmach, w których pracują, o stanowiskach, o ich zainteresowaniach i interakcjach z merytorycznymi treściami zamieszczanymi na LinkedIn tworzy idealne środowisko dla działań marketingu B2B.
Dlatego też model biznesowy LinkedIn oparty jest m.in. o sprzedaż nam, marketerom B2B narzędzi wspomagających nas w dotarciu i skutecznym zaangażowaniu naszej grupy docelowej – czyli właśnie użytkowników LinkedIn. LinkedIn zresztą stale poszerza tę ofertę. Tutaj znajdziesz osobny artykuł podsumowujący dostępne obecnie na LinkedIn narzędzia.
Natomiast dziś – wspólnie z Wiktorem Łyczko – chcielibyśmy porozmawiać z gościem naszego podcastu o Social Selling oraz oraz o narzędziu, które na pierwszy rzut oka (przynajmniej w moim odczuciu) nie jest przeznaczone dla marketerów – czyli o LinkedIn Sales Navigator. A gościem tym jest: Piotr Mroziński, LinkedIn Evangelist / Emerging Markets Rainmaker.
Zapraszam do wysłuchania rozmowy:
Pobierz: plik MP3 (29,4 MB, długość 43:28)
Możesz subskrybować na swój telefon, odtwarzacz MP3 lub komputer:
* * *
Pingback: Reklama i inne przydatne narzędzia na LinkedIn | Marketing B2B
Pingback: W B2B content marketing musi psuć dobre samopoczucie i burzyć status-quo | Marketing B2B