Konferencje i szkolenia B2B 2026

Wybrane wydarzenia, konferencje, spotkania, szkolenia, które mogą zainteresować osoby zajmujące się marketingiem B2B. Jeśli masz sugestię co dodać do tej listy to daj mi znać. Zobacz też listę moje dotychczasowe wystąpienia.
Konferencje oraz spotkania marketing i sprzedaż B2B
Finał Sales Angels 2025 (Warszawa, 15 stycznia 2026) – świetna (i merytorycznie, organizacyjnie) konferencja sprzedaży, ale z wieloma wątkami dla marketerówB2B. Gorąco polecam!
Analityka Sprzedaży (Warszawa, 15 stycznia 2025) – wydarzenie dla dyrektorów, kierowników, analityków i liderów sprzedaży, którzy chcą zrozumieć, jak dane realnie napędzają sprzedaż, jak wykorzystać AI, by przyspieszyć decyzje, i jak połączyć liczby z intuicją handlowca.
Marketing Parrot Conference (Ryga, 11 lutego 2026) – B2B marketing conference with honest success stories from Baltic B2B marketers: award-winning case studies that don’t just show the shiny results but also the rough patches along the way: what went wrong, what clicked, and what changed everything.
Polecam!
Sales Excellence Cafe
Lokalne spotkania w gronie 60 osób, które łączą wysoki poziom merytoryczny prowadzących, głód wiedzy uczestników oraz serdeczną i otwartą atmosferę. Swoje prelekcją będą mieli: Arkadiusz Chludziński, Michał Szermelek, Michał Gąszczyk i Łukasz Kosuniak.
Poznań (22 stycznia 2026)
Wrocław (23 stycznia 2026)
Katowice (6 lutego 2026)
Warszawa (12 lutego 2026)
Gdańsk (13 lutego 2026)
Kraków (20 lutego 2026)
Dyrektor Marketingu 2026 (Warszawa, 11 marca 2026) – o roli CMO w erze AI.
Wise Business (Warszawa, 19-20 marca 2026) Konferencja, która łączy strategię, sprzedaż, marketing, technologię, HR, finanse – czyli przekrojowa konferencja, za którą stoi Szymon Negacz oraz Wise Group. Trudno nie polecać!
(dodatkowo 8h szkolenie wprowadzające dzień wcześniej, czyli 18 marca)
Morfologia sprzedaży 2026 (Gdańsk, 15 kwietnia 2026) – konferencja przeznaczona dla dyrektorów i menedżerów sprzedaży, oraz dla doświadczonych handlowców i marketerów.
I ❤️ Marketing & Technology (Warszawa, 21-23 kwietnia 2026) – festiwal marketingu oraz (wg. Kamila Kozieła) nieoficjalne mistrzostwa Polski w wystąpieniach publicznych.
Spotkania LinkedinLocal 2026
Wydarzenia LinkedIn Local to spotkania networkingowe organizowane przez społeczności LinkedIn’a ale z doświadczniea wiem, że marketerzy B2B prawie zawsze mogą znaleźć coś dla siebie. Sprawdź agendy najbliższych spotkań całej Polsce:
Linkedin Local (Warszawa, 17 grudnia 2025) – największe networkingowe spotkanie w Polsce!
Linkedin Local (Cieszyn, 5 lutego 2026)
Szkolenia i kursy marketing B2B
Szkolenia otwarte SellWise – szeroki zestaw szkoleń od strategii przez marketing aż do sprzedaży przygotowany przez SellWise, w tym m.in:
- CEO Masterplan – Strategia, model biznesowy i zespół zarządzający
- Machina B2B – Prospecting i sprzedaż
- Machina B2B 2.0 – Strategia i procesy
- Machina B2B 3.0 – Zarządzanie zespołami
- Machina B2B 4.0 – Narzędzia IT
- Marketing B2B – Lead generation w erze AI
Akademia Instytutu Rozwoju Marketingu i Sprzedaży (IRMS) – półroczny program szkoleniowy dla specjalistów i zarządzających sprzedażą oraz marketingiem B2B.
Szkolenia dot marketingu B2B Łukasza Kosuniaka – Łukasz, jednen z najlepszych specjalistów w kraju przygotował całą serię szkoleń dla marketerów B2B w tym:
- Kurs B2B Marketing Manager
- Kurs B2B Content Manager
- Kurs ABC Marketingu B2B
- Kurs Marketing automation dla małych firm B2B – krok po kroku
Biznes IT w Arabii – 6 tygodniowy kohortowy program szkoleniowy tylko dla firm IT planujących ekspansję do Arabii Saudyjskiej, współtworzony przez Annę Kreiser.
Szkolenie B2B Pricing Professional – Niemal każda firma B2B w Polsce ma potencjał, aby zwiększyć zyski od 10% do 40% dzięki mądrym decyzjom cenowym. Program dla firm B2B w branżach produkcji i przemysłu, handlu (dystrybucji) i usług stworzony przez Tomasza Zagdana.
They Ask, You Answer Fundamentals – zestaw !BEZPŁATNYCH! szkoleń Marcusa Sherindan’a, twórcy metody oraz autora świetnej książki They Ask You Answer.
Studia podyplomowe marketing B2B
Uczelnia ASBiRO: Modelowe zarządzanie sprzedażą i marketingiem – Studia Podyplomowe – Program jest zaplanowany tak, by przeprowadzić Cię krok po kroku przez proces budowania firmy od pomysłu po działający system. od stworzenia modelu biznesowego i strategii go-to-market, do procesowego zarządzania sprzedażą, marketingiem, finansami i zespołem.
Akademia im. L. Koźmińskiego: Cyfrowa transformacja – intensywny program menedżerski – intensywny program menedżerski, którego celem jest przygotowanie średniej i najwyższej kadry zarządzającej, a także właścicieli firm do działania w cyfrowym świecie lub z jego wykorzystaniem. W programie pojawia się wiele aspektów związanych z B2B.
Politechnika Białostocka: Marketing Internetowy – Współczesne trendy i narzędzia Internetu: kampanie Google, SEO, social media i content marketing. Studia prowadzone przez ekspertów z branży nowych mediów z całej Polski.
* * *


