Konferencje i szkolenia B2B

Konferencje i szkolenia B2B

Źródło zdjęcia: Flickr.com (licencja)

Wybrane wydarzenia (konferencje, spotkania, szkolenia, webcasty itp.), które moim zdaniem mogą zainteresować osoby zajmujące się marketingiem B2B. Zobacz też listę wydarzeń, na których występuje Igor Bielobradek (autor bloga).

Jeśli uważasz, że w tym zestawieniu brakuje wydarzenia – daj mi znać.

Konferencje dot. marketingu B2B:

  • Warszawa, 11-12 maja 2017: LEAD GENERATION 2017 – Jak efektywnie wykorzystać potencjał generowanych leadów? Trendy, Narzędzia, Case studies
  • Warszawa, 22-24 maja 2017: IX Kongres sprzedaży – Pomimo, że kongres poświęcony jest głównie sprzedaży, to cały drugi dzień poświęcony jest innym funkcjom wsparcie – w tym marketingu (zobacz zapowiedź). Może być ciekawie!
  • Warszawa, 6-7 czerwca 2017: II edycja Smart Lead Generation Skuteczne strategie marketingowe i generowanie leadów B2B & B2C.
  • Warszawa, 6-7 czerwca 2017: Power of Content Marketing – kolejna edycja ciekawej konferencji poświęconej content marketingowi (niestety ogólnie – bez profilu B2B), ale za to z dwiema uznanymi ekspertkami w tej dziedzinie.

ICAN TOTAL MARKETING™ B2B – My, marketingowcy B2B nie możemy narzekać na nadmiar ofert szkoleniowy skupionych na naszej branży, tym bardziej cieszy mnie, że ICAN (wydawca Harvard Business Review) przygotował tak kompleksową ofertę szkoleniową dla branży B2B. Jeśli szukasz czegoś więcej niż konferencji aby rozwinąć swoją wiedzę dot. marketingu – gorąco polecam Ci przyjrzenie się tej ofercie.

Content Marketing University – Roczny, zdalny (przez Internet) program szkoleniowy przygotowany przez Content Management Institute, niestety nie ogranicza się jedynie do B2B, ale to chyba najlepsze źródło wiedzy w obszarze content marketingu.

* * *

Podaj adres e-mail w celu obserwowania tego bloga i otrzymywania powiadomień o dodaniu nowych wpisów.

2 Responses to Konferencje i szkolenia B2B

  1. Pingback: „Predictable revenue” | Marketing B2B

  2. Pingback: Podcast: Organizacja sprzedaży musi opierać się na specjalizacji | Marketing B2B

Zostaw komentarz

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: