Konferencje i szkolenia marketingowe

Konferencje i szkolenia B2B

Źródło zdjęcia: Flickr.com (licencja)

Wybrane wydarzenia (konferencje, spotkania, szkolenia, webcasty itp.), które moim zdaniem mogą zainteresować osoby zajmujące się marketingiem B2B. Zobacz też listę wydarzeń, na których występuje Igor Bielobradek (autor bloga).

Jeśli uważasz, że w tym zestawieniu brakuje wydarzenia? Daj mi znać!

Konferencje marketingowe 2019

Programy szkoleniowe i studia podyplomowe

Kurs Marketingu B2B – Pierwszy w Polsce kurs wideo o marketingu B2B przygotowany przez osoby z ogromnym doświadczeniem w marketingu B2B: Łukasza Kosuniaka (B2BPowerGroup) i Piotra Kwietniaka (CISCO). Dowiedz się, co naprawdę działa w świecie cyfrowego marketingu dla biznesu.

Akademia im. L. Koźmińskiego:  Marketing B2B w dobie transformacji cyfrowej – Trendy i metody cyfrowego marketingu B2B oraz efekty praktycznego zastosowania tych narzędzi w organizacjach polskich i międzynarodowych.

Akademia im. L. Koźmińskiego: Cyfrowa transformacja – intensywny program menedżerski –  intensywny program menedżerski, którego celem jest przygotowanie średniej i najwyższej kadry zarządzającej, a także właścicieli firm do działania w cyfrowym świecie lub z jego wykorzystaniem. W programie pojawia się wiele aspektów związanych z B2B.

Politechnika Białostocka: Marketing Internetowy – Współczesne trendy i narzędzia Internetu: kampanie Google, SEO, social media i content marketing. Studia prowadzone przez ekspertów z branży nowych mediów z całej Polski.

Content Marketing University – Roczny, zdalny (przez Internet) program szkoleniowy przygotowany przez Content Management Institute, niestety nie ogranicza się jedynie do B2B, ale to chyba najlepsze źródło wiedzy w obszarze content marketingu.

* * *

Podaj adres e-mail w celu obserwowania tego bloga i otrzymywania powiadomień o dodaniu nowych wpisów.

2 Responses to Konferencje i szkolenia marketingowe

  1. Pingback: „Predictable revenue” | Marketing B2B

  2. Pingback: Podcast: Organizacja sprzedaży musi opierać się na specjalizacji | Marketing B2B

Zostaw komentarz

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.

%d blogerów lubi to: