Konferencje i szkolenia marketingowe

Źródło zdjęcia: Flickr.com (licencja)
Wybrane wydarzenia (konferencje, spotkania, szkolenia, webcasty itp.), które moim zdaniem mogą zainteresować osoby zajmujące się marketingiem B2B. Zobacz też listę wydarzeń, na których występuje Igor Bielobradek (autor bloga).
Jeśli uważasz, że w tym zestawieniu brakuje wydarzenia – daj mi znać.
Konferencje marketingowe 2018:
- Warszawa, 14 marca 2018: Content Marketing dla B2B – 3 obszary content marketingu omówione przez 3 ekspertów:
media firmowe, e-mail marketing, SEO - Warszawa, 27 marca 2018: Power Breakfast Grow Poland i Oracle – o pełnym wykorzystaniu potencjału Marketing Automation mówić ludzie, których wiedzę cenię; wśród prelegentów Agnieszka Zarzycka, Marcin Stawowczyk, Łukasz Kosuniak.
- Warszawa, 27-28 marca 2018: Marketing B2B produktów profesjonalnych – Strategie promocji produktów skierowanych do ekspertów Najważniejsze filary nowoczesnej strategii content marketingu w branży technicznej. Wśród prelegentów znajdziecie Państwo przedstawicieli firm: Honeywell, Transfer Multisort Elektronik, Europa Systems, Festool, DS Smith, Story Seekers, Business Edge, Elivo i inni.
- Warszawa, 17 maja 2018: Sprzedaż konsultacyjna a nowe media – Jak social selling rewolucjonizuje proces pozyskiwania szans sprzedażowych i ich realizacji? – Konferencja HBR, podczas której Barbara Giamanco o Social selling jako zestawie narzędzi i procesów, które umożliwiają działom sprzedaży łatwiej identyfikować szanse na nowy biznes, znajdować nowych klientów, prowadzić ich przez proces zakupowo-sprzedażowy oraz lepiej budować z nimi relacje.
Przeczytaj więcej o Social Selling na tym blogu. - Warszawa, 18 maja 2018: http://nowoczesna-sprzedaz.pl/
Programy szkoleniowe
Akademia im. L. Koźmińskiego: Cyfrowa transformacja – intensywny program menedżerski – intensywny program menedżerski, którego celem jest przygotowanie średniej i najwyższej kadry zarządzającej, a także właścicieli firm do działania w cyfrowym świecie lub z jego wykorzystaniem. W programie pojawia się wiele aspektów związanych z B2B.
B2B Business Development Program – My, marketingowcy B2B nie możemy narzekać na nadmiar ofert szkoleniowy skupionych na naszej branży, tym bardziej cieszy mnie, że ICAN (wydawca Harvard Business Review) przygotował tak kompleksową ofertę szkoleniową dla branży B2B. Jeśli szukasz czegoś więcej niż konferencji aby rozwinąć swoją wiedzę dot. marketingu – gorąco polecam Ci przyjrzenie się tej ofercie.
Content Marketing University – Roczny, zdalny (przez Internet) program szkoleniowy przygotowany przez Content Management Institute, niestety nie ogranicza się jedynie do B2B, ale to chyba najlepsze źródło wiedzy w obszarze content marketingu.
* * *
Pingback: „Predictable revenue” | Marketing B2B
Pingback: Podcast: Organizacja sprzedaży musi opierać się na specjalizacji | Marketing B2B