Konferencje i szkolenia marketingowe 2024
Wybrane wydarzenia (konferencje, spotkania, szkolenia, webinary itp.), które moim zdaniem mogą zainteresować osoby zajmujące się marketingiem B2B.
Konferencje 2024 marketing i sprzedaż B2B
Morfologia sprzedaży – XIII Konferencja Menedżerów Sprzedaży (Gdańsk, 15 maja 2024) – konferencja przeznaczona dla dyrektorów i menedżerów sprzedaży, oraz dla doświadczonych handlowców
Sales Angels „Sales Meets Cinema” (Poznań, 23 maja 2024 + on-line) – jakie kluczowe elementy filmowej narracji możemy wykorzystać w strategiach sprzedażowych, by zyskać uwagę klientów, budować trwałe relacje biznesowe, a może nawet własne przeboje sprzedażowe.
Zafrapowała mnie ta formuła, a znając dotychczasowe spotkania organizowane przez Marcina Grelę oraz Sales Angels przypuszczam, że będzie to świetne (i merytoryczne zarazem) show!
Kursy, programy szkoleniowe i studia podyplomowe marketing i sprzedaż B2B
Instytut Rozwoju Sprzedaży i Marketingu: Marketing Management Mastery – (dawniej: Akademia Sales Angels) Program pięciu, dwudniowych zjazdów, uczy niezbędnych kompetencji, pozwalających zarządzać marketingiem B2B.
B2B Marketing Professional (piąta edycja – wiosna 2024) – Kompletny kurs ONLINE marketingu B2B dla początkujących marketerów i przedsiębiorców.
Seria szkoleń organizowanych przez SellWise:
- Machina B2B – Połącz prospecting, marketing i sprzedaż w skuteczną Machinę B2B
- Machina B2B 2.0 – Rozszerzona edycja bestsellerowej Machiny B2B systematyzuje merytoryczną wiedzę z pierwszej części i wzbogaca ją o praktyczne wskazówki oraz materiały.
- Machina B2B 3.0 – Szkolenie dla managerów sprzedaży i marketingu, którzy nie chcą dłużej polegać na przypadku. Otrzymasz praktyczną wiedzę o zarządzaniu wraz z narzędziami i konkretnymi wskazówkami z obszaru planowania, delegowania, organizowania, raportowania i kontroli.
- Machina B2B 4.0 – Jeżeli chcesz poznać, wybrać i wdrożyć odpowiednie narzędzia IT i MarTech, tak, aby budowane wcześniej procesy i zespół mogły efektywnie pracować to Machina 4.0 będzie dla Ciebie przydatna
- Marketing B2B: Lead Generation – Jak poprzez marketing B2B generować leady i zdobywać nowych klientów?
They Ask, You Answer Fundamentals – !BEZPŁATNY! kurs Marcusa Sherindan’a, twórcy metody oraz autora świetnej książki They Ask You Answer.
Akademia im. L. Koźmińskiego: Cyfrowa transformacja – intensywny program menedżerski – intensywny program menedżerski, którego celem jest przygotowanie średniej i najwyższej kadry zarządzającej, a także właścicieli firm do działania w cyfrowym świecie lub z jego wykorzystaniem. W programie pojawia się wiele aspektów związanych z B2B.
Politechnika Białostocka: Marketing Internetowy – Współczesne trendy i narzędzia Internetu: kampanie Google, SEO, social media i content marketing. Studia prowadzone przez ekspertów z branży nowych mediów z całej Polski.
Content Marketing University – Roczny, zdalny (przez Internet) program szkoleniowy przygotowany przez Content Management Institute, niestety nie ogranicza się jedynie do B2B, ale to chyba najlepsze źródło wiedzy w obszarze content marketingu.
* * *
Pingback: „Predictable revenue” | Marketing B2B
Pingback: Podcast: Organizacja sprzedaży musi opierać się na specjalizacji | Marketing B2B