Konferencje i szkolenia marketingowe 2021

Konferencje i szkolenia B2B

Źródło zdjęcia: Flickr.com (licencja)

Wybrane wydarzenia (konferencje, spotkania, szkolenia, webcasty itp.), które moim zdaniem mogą zainteresować osoby zajmujące się marketingiem B2B.

Jeśli uważasz, że w tym zestawieniu brakuje wydarzenia? Daj mi znać!

Konferencje marketingowe 2021

Programy szkoleniowe i studia podyplomowe

Kurs Marketingu B2B – Pierwszy w Polsce kurs wideo o marketingu B2B przygotowany przez osoby z ogromnym doświadczeniem w marketingu B2B: Łukasza Kosuniaka (B2BPowerGroup) i Piotra Kwietniaka (CISCO). Dowiedz się, co naprawdę działa w świecie cyfrowego marketingu dla biznesu.

Akademia Sales Angels – Pomimo, że jest to kurs przeznaczony dla handlowców (a nie marketerów) to gorąco polecam, ponieważ zawiera całkiem sporo elementów dot. marketingu B2B. A partner w postaci handlowca rozumiejącego marketing i mającego wiedzę jak go wykorzystać jest to nieoceniony zasób!

Akademia im. L. Koźmińskiego: Cyfrowa transformacja – intensywny program menedżerski –  intensywny program menedżerski, którego celem jest przygotowanie średniej i najwyższej kadry zarządzającej, a także właścicieli firm do działania w cyfrowym świecie lub z jego wykorzystaniem. W programie pojawia się wiele aspektów związanych z B2B.

Politechnika Białostocka: Marketing Internetowy – Współczesne trendy i narzędzia Internetu: kampanie Google, SEO, social media i content marketing. Studia prowadzone przez ekspertów z branży nowych mediów z całej Polski.

Content Marketing University – Roczny, zdalny (przez Internet) program szkoleniowy przygotowany przez Content Management Institute, niestety nie ogranicza się jedynie do B2B, ale to chyba najlepsze źródło wiedzy w obszarze content marketingu.

* * *

Wprowadź swój adres email aby zaprenumerować ten blog i otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach przez email.

2 Responses to Konferencje i szkolenia marketingowe 2021

  1. Pingback: „Predictable revenue” | Marketing B2B

  2. Pingback: Podcast: Organizacja sprzedaży musi opierać się na specjalizacji | Marketing B2B

Zostaw komentarz

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.

%d blogerów lubi to: