Wystąpienia
Moje dotychczasowe wystąpienia:
- Październik 2020, Cleveland USA: Content Marketing World 2020 – Why E-Mail Newsletter Subscription May Be Your Best Answer to Privacy Regulations?
- Marzec 2019, Warszawa: SGH, Paid vs Owned: które media inwestowaćw marketingu?
- Kwiecień 2018, Warszawa: Content Espresso – Tytuł wystąpienia: „Content marketing a RODO”
- Czerwiec 2017, Warszawa: Power of Content Marketing – Tutył wystapienie: „Jak marki B2B mogą wygrać konkruencję informacyjną na rynku?”
- Kwiecień 2017, Warszawa: B2B Sales & Marketing Summit 2017 – Tytuł wystąpienia: „Dlaczego generowanie leadów B2B nie działa?” – czyli przewrotnie o najczęstszych błędach popełnianych przez marketing B2B.
- Wrzesień 2016, Cleveland, USA: Content Marketing World 2016 – Tytuł wystąpienia: „Editorial calendar – Managing content marketing in complex organisation”.
- Kwiecień 2016, Warszawa: Oracle Marketing B2B – jak podnieść konwersję i zwiększyć efektywność marketingu – Tytuł wystąpienia: „Rola marketingu we wpieraniu sprzedaży B2B opartej na relacjach”
- Marzec 2016, Warszawa: Contruction Marketing Group – Tytuł wystąpienia: „Jeśli nie ceną to czym…? Techniki budowania relacji z klientem w marketingu usług B2B na rynku nieruchomości”
- Październik 2015, Warszawa: Inbound Marketing Forum 2015 – Tytuł wystąpienia: „Kluczem do sprawnego działania marketingu jest umiejętność oceny Marketing ROI.”
- Lipiec 2015, Gdańsk: Spotkanie Skandynawsko Polskiej Izby Gospodarczej (SPCC) – Tytuł wystąpienia: „E-Marketing Seminar on On-line multichannel communication environment challenges.”
- Maj 2015, Warszawa: Polsko-Amerykańska Izba Przemysłowo-Handlowa (AmCham) – Tytuł wystąpienia: Why do brands should act like publishers.
- Kwiecień 2015, Warszawa: B2BMarketingSTANDARD – Wystąpienie: „Marketing ROI – Czy można policzyć efekt działania marketingu?”
- Październik 2014, Warszawa: B2B SALES DEVELOPMENT Jak zmaksymalizować potencjał sieci i sił sprzedaży? – Warsztaty organizowane przez „Rzeczpospolita Konferencje” dla odpowiedzialny za sprzedaż i budowanie relacji z klientem biznesowym.
- Wrzesień 2014, Warszawa: Inbound Marketing Forum najlepsze praktyki dotyczące tworzenia treści marketingowych, generowania leadów oraz pomiaru ROI.
- Czerwiec 2014, Warszawa: B2B Marketing Standard – Co na prawdę działa w marketingu B2B?
- Kwiecień 2014, Wrocław: Spotkanie Creative Sectors – organizowane przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego – wystąpienie na temat „Dlaczego marketingowcy stają się dziennikarzami?”
- Marzec 2014, Warszawa: Mediarun Academy – Content Marketing nowych mediów. Jak content marketing może wspierać sprzedaż w firmach B2B?
- Grudzień 2013, Warszawa: b2bmarketingSTANDARD – co na prawdę działa w marketingu B2B, od lead do sales, organizowana przez internetSTANDARD.
- Grudzień 2013, Warszawa: B2B Forum – II Forum sprzedaży i marketingu B2B. Forum wymiany najlepszych praktyk, doświadczeń i opinii pomiędzy ekspertami rynku B2B (zobacz relację wideo)
- Grudzień 2013, Warszawa: Digital Learning Congress – Tytuł wystąpienia: Webcast jako kluczowy element kampanii sprzedającej sprzedaż w branży B2B
- Listopad 2013, Warszawa: Kongres Marketing Automation – Tytuł wystąpienia: Jak powiązać marketing ze sprzedażą firmach B2B? – Generowanie leadów i automatyzacja marketing (zobacz relację wideo)
- Wrzesień 2013, Warszawa: Polsko-Amerykańska Izba Przemysłowo-Handlowa (AmCham) – Tytuł wystąpienia: Marketing Automation and Lead Generation.
- Czerwiec 2013, Warszawa: Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa (AHK) – Tytuł wystąpienia: Marketing Automation, czyli co zrobić, aby podnieść efektywność sprzedaży?
- Luty 2013, Londyn: Konferencja Technology For Marketing & Advertising – Tytuł wystąpienia: Case study: Webcast – the missing element of the multichannel B2B content marketing campaign.
- Listopad 2012, Warszawa: Konferencja Digital Learning Congress
- Paździenik 2010, Warszawa: Konferencja projektu How to webcast: „Nowe media w edukacji” – Tytuł wystąpienia: Webcast jako kanał komunikacji marketingowej w branży usług profesjonalnych.
Chętnie podejmę się przeprowadzenia wystąpień nt. marketingu B2B – uprzejmie proszę o kontakt.
Zobacz także konferencje i szkolenia dot. marketingu, na które warto się wybrać.
Pingback: Nieoczekiwane korzyści z bloga | Marketing B2B
Pingback: Jak pokonać sceptycyzm dot. content marketingu? | Marketing B2B