Wystąpienia

Moje dotychczasowe wystąpienia:

  • Wrzesień 2022, Cleveland USA: Content Marketing World – prezentacja „Break Marketing and Sales Silos Using Master Data”
  • Maj 2022, on-line: SalesON: pierwsza konferencja o sales enablement Panel dyskusyjny: Sales enablement jako klucz do generowania wzrostów sprzedaży i efektywności handlowców. Jak dział marketingu, sprzedaży i hr mogą zwiększać wyniki sprzedaży dzięki systemom sales enablement?
  • Październik 2021, Warszawa: National Sales Congress – Marketing Wsparcia Sprzedaży – czyli jak marketing może pomóc bezpośredniej sprzedaży b2b.
  • Kwiecień 2021, on-line: Webinar Deloitte: Marketing i sprzedaż w firmach B2B – Co zrobić aby oba zespoły efektywnie współpracowały?
  • Październik 2020, Cleveland USA: Content Marketing World 2020 – Why E-Mail Newsletter Subscription May Be Your Best Answer to Privacy Regulations?
  • Marzec 2019, Warszawa: SGH, Paid vs Owned: W które media inwestować w marketingu?
  • Kwiecień 2018, Warszawa: Content Espresso – Tytuł wystąpienia: „Content marketing a RODO”
  • Czerwiec 2017, Warszawa: Power of Content Marketing – Tytuł wystąpienia: „Jak marki B2B mogą wygrać konkurencję informacyjną na rynku?”
  • Kwiecień 2017, Warszawa: B2B Sales & Marketing Summit 2017 – Tytuł wystąpienia: „Dlaczego generowanie leadów B2B nie działa?” – czyli przewrotnie o najczęstszych błędach popełnianych przez marketing B2B.
  • Wrzesień 2016, Cleveland, USA: Content Marketing World 2016 – Tytuł wystąpienia: „Editorial calendar – Managing content marketing in complex organisation”.
  • Kwiecień 2016, Warszawa: Oracle Marketing B2B – jak podnieść konwersję i zwiększyć efektywność marketingu – Tytuł wystąpienia: „Rola marketingu we wpieraniu sprzedaży B2B opartej na relacjach”
  • Marzec 2016, Warszawa: Contruction Marketing Group – Tytuł wystąpienia: „Jeśli nie ceną to czym…? Techniki budowania relacji z klientem w marketingu usług B2B na rynku nieruchomości”
  • Październik 2015, Warszawa: Inbound Marketing Forum 2015 – Tytuł wystąpienia: „Kluczem do sprawnego działania marketingu jest umiejętność oceny Marketing ROI.”
  • Lipiec 2015, Gdańsk: Spotkanie Skandynawsko Polskiej Izby Gospodarczej (SPCC) – Tytuł wystąpienia: Webinars and multichannel communication environment challenges
  • Maj 2015, Warszawa: Polsko-Amerykańska Izba Przemysłowo-Handlowa (AmCham) – Tytuł wystąpienia: Why do brands should act like publishers.
  • Kwiecień 2015, Warszawa: B2BMarketingSTANDARD – Wystąpienie: Marketing ROI – Czy można policzyć efekt działania marketingu?
  • Październik 2014, Warszawa: B2B SALES DEVELOPEMENT Jak zmaksymalizować potencjał sieci i sił sprzedaży? – Warsztaty organizowane przez „Rzeczpospolita Konferencje” dla odpowiedzialny za sprzedaż i budowanie relacji z klientem biznesowym.
  • Wrzesień 2014, Warszawa: Inbound Marketing Forum najlepsze praktyki dotyczące tworzenia treści marketingowych, generowania leadów oraz pomiaru ROI.
  • Czerwiec 2014, Warszawa: B2B Marketing Standard – Co na prawdę działa w marketingu B2B?
  • Kwiecień 2014, Wrocław: Spotkanie Creative Sectors – organizowane przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego – wystąpienie na temat „Dlaczego marketingowcy stają się dziennikarzami?”
  • Marzec 2014, Warszawa: Mediarun Academy – Content Marketing nowych mediów.  Tytuł wystąpienia: Jak content marketing może wspierać sprzedaż w firmach B2B?
  • Grudzień 2013, Warszawa: b2bmarketingSTANDARD Tytuł wystąpienie: Co na prawdę działa w marketingu B2B, od lead do sales?
  • Grudzień 2013, Warszawa: B2B Forum – II Forum sprzedaży i marketingu B2B. Forum wymiany najlepszych praktyk, doświadczeń i opinii pomiędzy ekspertami rynku B2B (zobacz relację wideo)
  • Grudzień 2013, Warszawa: Digital Learning Congress – Tytuł wystąpienia: Webcast jako kluczowy element kampanii sprzedającej sprzedaż w branży B2B
  • Listopad 2013, Warszawa: Kongres Marketing Automation – Tytuł wystąpienia: Jak powiązać marketing ze sprzedażą firmach B2B? – Generowanie leadów i automatyzacja marketing
  • Wrzesień 2013, Warszawa:  Polsko-Amerykańska Izba Przemysłowo-Handlowa (AmCham) – Tytuł wystąpienia: Marketing Automation and Lead Generation.
  • Czerwiec 2013, Warszawa: Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa (AHK) – Tytuł wystąpienia: Marketing Automation, czyli co zrobić, aby podnieść efektywność sprzedaży?
  • Luty 2013, Londyn: Technology For Marketing & Advertising – Tytuł wystąpienia: Case study: Webinars – the missing element of the multi-channel B2B content marketing campaign.
  • Listopad 2012, Warszawa: Konferencja Digital Learning Congress
  • Październik 2010, Warszawa: Konferencja projektu How to webcast: „Nowe media w edukacji” –  Tytuł wystąpienia: Webcast jako kanał komunikacji marketingowej w branży usług profesjonalnych.

Chętnie podejmę się przeprowadzenia wystąpień nt. marketingu B2B – uprzejmie proszę o kontakt.

Zobacz także konferencje i szkolenia dot. marketingu, na które warto się wybrać.

2 Responses to Wystąpienia

  1. Pingback: Nieoczekiwane korzyści z bloga | Marketing B2B

  2. Pingback: Jak pokonać sceptycyzm dot. content marketingu? | Marketing B2B

Zostaw komentarz

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.

%d blogerów lubi to: