Igor Bielobradek

Igor BielobradekIgor Bielobradek - zobacz profil na LinkedIn

Nie jestem sprzedawcą, który obieca, że „przyniesienie” X klientów w miesiąc. Nie jestem też tradycyjnym marketerem, który będzie argumentował o potrzebie zwiększania budżet by zrealizować kolejną, genialną kampanię.

Jestem osobą koncentrującą się na wsparciu sprzedaży (sales enablement), która może pomóc i marketerom i sprzedawcom zrealizować stojące przed nimi cele. Buduję procesy wspierane odpowiednią technologią tak, aby oba zespoły mogły efektywnie współpracować opierając się na danych nt. klientów zamiast na domysłach i przeczuciach.

Posiadam ponad 20-letnie doświadczenie w tym obszarze, które zdobyłem pracując firmach B2B (głównie z branży doradczej).

Oprócz niniejszego bloga prowadzę prelekcje i wystąpienia – zobacz gdzie można mnie spotkać w najbliższej przyszłości.

O blogu „Marketing B2B”

Chciałbym się na blogu dzielić moimi doświadczeniami ale także znaleźć grupę czytelników, z którymi mógłbym dyskutować o marketingu B2B oraz jego funkcjonowaniu jako wparcie sprzedaży. Jeśli masz pytanie albo szukasz pomocy – skontaktuj się ze mną. Być może będę mógł Ci pomóc.

Regulamin bloga

Szczegółowe informacje zasad korzystania z bloga oraz polityce prywatności znajdziesz w Regulaminie bloga.

Kontakt

Jeśli chcesz się ze mną skontaktować użyj poniższego formularza.

4 Responses to Igor Bielobradek

  1. Pingback: Oddam wejściówkę na Digital Learning Congres w Warszawie | Marketing B2B

  2. Pingback: Podcast: Stan marketingu B2B w Polsce 2015 | Marketing B2B

  3. Pingback: Dane firmy vs. dane osobowe w marketingu B2B | Marketing B2B

  4. Pingback: 20 najlepszych blogów o marketingu internetowym - Zarobko

Zostaw komentarz

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.

%d blogerów lubi to: