Igor Bielobradek
Nie jestem sprzedawcą, który obieca, że „przyniesienie” X klientów w miesiąc. Nie jestem też tradycyjnym marketerem, który będzie argumentował o potrzebie zwiększania budżet by zrealizować kolejną, genialną kampanię.
Jestem osobą koncentrującą się na wsparciu sprzedaży (sales enablement), która może pomóc i marketerom i sprzedawcom zrealizować stojące przed nimi cele. Buduję procesy wspierane odpowiednią technologią tak, aby oba zespoły mogły efektywnie współpracować opierając się na danych nt. klientów zamiast na domysłach i przeczuciach.
Posiadam ponad 20-letnie doświadczenie w tym obszarze, które zdobyłem pracując firmach B2B (głównie z branży doradczej).
Oprócz niniejszego bloga prowadzę prelekcje i wystąpienia – zobacz gdzie można mnie spotkać w najbliższej przyszłości.
O blogu „Marketing B2B”
Chciałbym się na blogu dzielić moimi doświadczeniami ale także znaleźć grupę czytelników, z którymi mógłbym dyskutować o marketingu B2B oraz jego funkcjonowaniu jako wparcie sprzedaży. Jeśli masz pytanie albo szukasz pomocy – skontaktuj się ze mną. Być może będę mógł Ci pomóc.
Regulamin bloga
Szczegółowe informacje zasad korzystania z bloga oraz polityce prywatności znajdziesz w Regulaminie bloga.
Kontakt
Jeśli chcesz się ze mną skontaktować użyj poniższego formularza.
Pingback: Oddam wejściówkę na Digital Learning Congres w Warszawie | Marketing B2B
Pingback: Podcast: Stan marketingu B2B w Polsce 2015 | Marketing B2B
Pingback: Dane firmy vs. dane osobowe w marketingu B2B | Marketing B2B
Pingback: 20 najlepszych blogów o marketingu internetowym - Zarobko