Podcast S2E2: Pricing w firmach B2B

Podcast S1E2 - Pricing w firmach B2B, Maciej Kraus

Wiele polskich firm B2B przez ostatnie lata (a w pewnych przypadkach być może nawet od początku transformacji) osiągało zadowalające wyniki rozwijając się razem z nieprzerwanie rosnącym rynkiem. Tymczasem w obecnej sytuacji gospodarczej – wysokiej inflacji i prawdopodobnej recesji – by móc ten rozwój kontynuować lub w ogóle przetrwać zmuszone zostaną one do bardzo dokładnego przyjrzenia się swojej zyskowności. Podstawowym parametrem, od którego ten zysk zależy jest oczywiście cena.

Dlatego zapraszam Was do wysłuchania rozmowy z Maciej Krausem, ekspertem ds. pricingu, autorem książek, przedsiębiorcą oraz wykładowcą na Stanford University, podczas której odpowie on m.in. na następujące pytania:

  • Jak cena wpływa na zyskowność firmy?
  • Kto powinien ustalać ceny? Sprzedaż czy marketing?
  • W jaki sposób ustalić optymalny poziom cen?
  • Czy ceny mogą wspierać strategię rozwoju firmy?

Polecane przez Macieja książki:

Maciej Krausa znajdziesz na LinkedIn.

pobierz: plik MP3 (95,8 MB, długość 01:07:03)

Subskrybuj podcast:

* * *

Wprowadź swój adres email aby zaprenumerować ten blog i otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach przez email.

Informacje Igor Bielobradek
Skuteczny marketing B2B i nie tylko.

Zostaw komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.