Podcast odc. 19: Stan Marketingu B2B w Polsce 2017 – czy jest powód do świętowania?
14 czerwca 2017 Dodaj komentarz
Jak wiecie, właśnie ukazała się kolejna edycja raportu badania „Stan marketingu B2B w Polsce 2017„. Jest to uchwycenia jak marketerzy B2B działający na naszym rynku oceniają sami siebie. Podcast to zapis mojej rozmowy z Wiktorem Łyczko, która odbyła się w IDG Polska (IDG jest partnerem tego badania). A że rozmowa była udana, myślę że z powodzeniem spełni rolę kolejnego odcinka podcastu.
Linki do materiałów, na które powołujemy się w dyskusji:
- Pobierz raport: „Stan Marketingu B2B w Polsce 2017” – nasz główny bohater rozmowy!
- Badania Furnaise Marketing Group „80 of CEOs Don Really Trust Marketers” – pokazujące, jak szokująco niskim zaufaniem cieszą się marketrzy w oczach zarządów firm
- „Content Shock: Why content marketing is not a sustainable strategy” – słynny już artykuł Marka Shaefer’a, obwieszczający koniec content marketingu jaki znamy.
- Badanie „Thoughtleadship Disrupted” – badanie ilustrujące, jak zachowują się odbiorcy content marketingu (tu: członkowie zarządów), w sytuacji natłoku informacji.
- Badanie „Missing the Mark: Global Content Survey of Brand Marketers and Their B2B Audiences” – które może być pewną wskazówką dotyczącą preferencji odbiorców treści content marketingowych w branży B2B. Może też cię zainteresować w tym kontekście mój wcześniejszy wpis na blogu: „Czy video marketing to panaceum?” .
Zapraszam do wysłuchania rozmowy!
Pobierz: plik MP3 (24,5 MB, długość 45:56)
Możesz subskrybować na swój telefon, odtwarzacz MP3 lub komputer:
* * *