Klient ma w nosie Ciebie, twoją firmę i twój produkt!

Dziś krótko i na temat (na wakacjach inne rzeczy są ważniejsze ;-)): Pisałem o tym wiele razy, ale nie mogę pozostać obojętny na wezwanie Joe Pulizzi, ojca content marketingu:

Informacje b2b-marketing.pl (Igor Bielobradek)
Skuteczny marketing B2B, w internecie i nie tylko.

5 Responses to Klient ma w nosie Ciebie, twoją firmę i twój produkt!

  1. Joanna says:

    Hmmm no ale czemu aż tak?

    Polubienie

    • Ponieważ to jeden z fundamentalnych grzechów marketerów B2B, którzy zapominają jaka jest motywacja klienta. Za autorytetem ośmieliłem się użyć mocnych słów.

      Ale jeśli różnimy się to bardzo chętnie poznam argumenty dlaczego „nie aż tak”.

      Polubienie

  2. Pingback: Content marketing: 5 niezbędnych elementów | Marketing B2B

  3. Pingback: Kupujacy produkty B2B, nie kierują się emocjami. Aby na pewno?! | Marketing B2B

  4. Pingback: Podcast: Identyfikacja cyklu zakupowego klienta (ICZK) | Marketing B2B

Zostaw komentarz

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: