Klient ma w nosie Ciebie, twoją firmę i twój produkt!
3 lipca 2013 5 Komentarzy
Dziś krótko i na temat (na wakacjach inne rzeczy są ważniejsze ;-)): Pisałem o tym wiele razy, ale nie mogę pozostać obojętny na wezwanie Joe Pulizzi, ojca content marketingu:
Repeat after this tweet: No one cares about your product or service, they care about themselves. Create content people care about. #cmworld
— Joe Pulizzi (@joepulizzi) July 2, 2013
Hmmm no ale czemu aż tak?
PolubieniePolubienie
Ponieważ to jeden z fundamentalnych grzechów marketerów B2B, którzy zapominają jaka jest motywacja klienta. Za autorytetem ośmieliłem się użyć mocnych słów.
Ale jeśli różnimy się to bardzo chętnie poznam argumenty dlaczego „nie aż tak”.
PolubieniePolubienie
Pingback: Content marketing: 5 niezbędnych elementów | Marketing B2B
Pingback: Kupujacy produkty B2B, nie kierują się emocjami. Aby na pewno?! | Marketing B2B
Pingback: Podcast: Identyfikacja cyklu zakupowego klienta (ICZK) | Marketing B2B