Podcast odc. 21: Czy marketing B2B jest efektywniejszy niż sprzedaż?

Podcast Rozmowy B2B: Czy Marketing B2B jest efektywniejszy niż sprzedaż

W 21. odcinku podcastu „Rozmowy B2B” Igor Bielobradek i Wiktor Łyczko spotykają się ponownie by skomentować najciekawsze ich zdaniem publikacje dotyczące marketing B2B. Klamrą tych komentarzy jest efektywność marketingu i sprzedaży w firmach B2B oraz dywagacje, czy marketing jest w stanie (czy też nie?) zwiększyć efektywność pracy sprzedawców (np. w uwonić ich od nieefektywnego cold calling’u), a także jakie ma to znaczenie w dyskusji na temat podziału budżetu firmy na inwestycje w marketing oraz sprzedaż.

W tym odcinku omawiamy następujące artykuły:

W czasie dyskusji odwołujemy się także do infografiki autorstwa Wiktora Łyczko:

Proces zakupowy klienta B2B vs. proces sprzedaży B2B

Proces zakupowy klienta B2B vs. proces sprzedaży B2B | Źródło: blogb2b.com

* * *

Czekamy na wasz feedback, polecenia, pytania oraz sugestie tematów do dyskusji (hashtag #RozmowyB2B). Zapraszamy do wysłuchania rozmowy!

obierz: plik MP3 (38,1 MB, długość 47:57)

Możesz subskrybować na swój telefon, odtwarzacz MP3 lub komputer:

Muzyka w podcaście pochodzi z: http://www.bensound.com

* * *

Podaj adres e-mail w celu obserwowania tego bloga i otrzymywania powiadomień o dodaniu nowych wpisów.

Informacje b2b-marketing.pl (Igor Bielobradek)
Skuteczny marketing B2B, w internecie i nie tylko.

Zostaw komentarz

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: