Podcast odc. 24: Czy nadszedł czas by zrezygnować z Facebooka w marketingu B2B?

Czy nadszedł czas by zrezygnować z Facebooka w marketingu B2B?

Oto kolejna odsłona nieustającego sporu pomiędzy Igorem Bielobradkiem a Wiktorem Łyczko jak prowadzić skuteczny marketing w firmach B2B. W 24. odcinku podcastu „Rozmowy B2B” najwięcej emocji wzbudziły rozważania nad tym, czy Facebook (i w ogóle media społecznościowe) zapowiadając kolejne ograniczenia i zmuszając marketerów do sięgnięcia do budżetów może być czymś więcej niż tylko narzędziem płatnej promocji. A może wręcz dystrybucja treści marketingowych za pomocą mediów społecznościowych jest nie tylko nie skuteczna, ale wręcz stoi w sprzeczności z budowaniem własnego audytorium?! Dyskusja była na tyle gorąca, zdobyłem się na demonstracyjny bojkot, zamieszczając takie oto nagranie na LinkedIn oraz na Facebooku. 😉

Ale to nie jedyny wątek rozmowy. W tym odcinku omawiamy również następujące artykuły:

* * *

Czekamy na wasz feedback, polecenia, pytania oraz sugestie tematów do dyskusji (hashtag #RozmowyB2B). Zapraszamy do wysłuchania rozmowy!

pobierz: plik MP3 (47,6 MB, długość 43:51)

Możesz subskrybować na swój telefon, odtwarzacz MP3 lub komputer:

* * *

Podaj adres e-mail w celu obserwowania tego bloga i otrzymywania powiadomień o dodaniu nowych wpisów.

Dołącz do 507 obserwujących.

Informacje b2b-marketing.pl (Igor Bielobradek)
Skuteczny marketing B2B, w internecie i nie tylko.

One Response to Podcast odc. 24: Czy nadszedł czas by zrezygnować z Facebooka w marketingu B2B?

  1. Pingback: Jak pozyskiwać dane osobowe zgodnie z RODO? | Marketing B2B

Zostaw komentarz

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d blogerów lubi to: